miércoles, 11 de noviembre de 2009

Bascos, catalanes y asturianos, los que menos s'identifiquen con Hespaña



Según una nueva encuesta de la fundación Bertelsmann, los asturianos y asturianes son, depués de bascos y catalanes, los que tán menos identificaos con Hespaña. Tocántenes a la identificación europea, namás un 42,9% de la población asturiana s'identificaria con Europa, el menos porcentaxe del Estáu. Estremeños, madrileños y castiellano-lleoneses són los más identificaos cola hespañolidá.
La encuesta fízose a 1.501 persones ente los pasaos díes 16 y 18 d'ochobre con motivu del II Congresu "Diálogu y Acción", que la Fundación Bertelsmann celebró en Madrid. La encuesta tamién recueye datos sobre la identificación con Europa, los valencianos sedríen los más europeístes (67,1%), siguíos de catalanes (62,7%) mentanto los asturianos són los menos identificaos con Europa (42,9), sigíos polos bascos (46,4%).

3 comentarios:

Ricardo Chao Prieto dijo...

Por favor, modifiquen eso de "castellano-leoneses", que ofende a la vista. Tal gentilicio no existe: la comunidad autónoma de Castilla Y León está compuesta por castellanos y por leoneses. No confundamos churras conmerinas.

Miguel dijo...

Según la rae sí: http://www.abc.es/hemeroteca/historico-13-10-2006/abc/Nacional/la-rae-recomienda-utilizar-el-gentilicio-castellanoleones-porque-alude-a-una-entidad-unitaria_1423740682663.html

Claro, que yo tampoco me identifico con la RAE, así que estamos en las mismas.

Unknown dijo...

Ese mapa es un poco "extraño" (por decir algo). A mi parecer no ilustra bien la noticia.
(En El Bierzo ¿maragatos?).