miércoles, 29 de abril de 2009

Vuelven escluír a Astorga de la falsa vía xixonesa "de la plata"




Vuelven escluír a Astorga de la falsa vía xixonesa "de la plata"



L'asociación de conceyos de la falsa vía xixonesa "de la plata" volvió una vegada más a escluír a Astorga, capital del antigu Conventus Asturum y verdadera tiesta de la histórica Vía romana de la Plata que xuntaba en llínia a esta ciudá con Emérita, capital de la Lusitania.


Un documental de promoción d'esta falsa vía xixonesa de la plata, producíu pola empresa alemana Colours Communication Group muestra la historia, la gastronomía, el folclore y el comerciu de la ciudá y la enmarca xunta otros 26 conceyos na supuesta calzada romana.
La presentación del trabayu convirtió al Antigu Institutu Asturianu de Xovellanos nel entamu de la supuesta ruta, al menos del so documental. Al conceyal de Promoción Económica ya Innovación del Ayuntamientu de Xixón al que acompañaron Juan Andrés Tovar, presidente de la Rede de Cooperación y de la Diputación de Cáceres y el director del documental Juan Frutos. Hai once años que nació esta asocación qu'axunta a 27 conceyos (acaba d'incorporase La Bañeza), de cuatro Comunidaes autónomes y que tien por fin promocionar cultural y turísticamente la supuesta Ruta a través de medios tradicionales, audiovisuales ya internet.

No hay comentarios: