domingo, 6 de marzo de 2011

Francisco Álvarez Cascos llama a recuperar les dos Asturies, la d'Uviéu y la de Santiyana nel so primer discursu como candidatu.



Francisco Álvarez Cascos resultó elexíu el pasáu sábadu 5 de marzu del 2011 como candidatu a la presidencia de la Comunidá Autónoma asturiana pa les próximes elecciones del 22 de mayu. Nel so dircursu del congresu constituyente del nuevu partíu Foru Asturies entamó reclamando un llamamientu a recuperar les dos Asturies, la d'Uviéu y la de Santiyana, a les qu'axuntó una tercera, recuperando tamién les Asturies de la emigración. Tamién reivindicó'l mapa de la gran Asturies del rei Alfonsu III el Grande. Francisco Álvarez Cascos resultó elexíu candidatu a la presidencia asturiana por una grandísima mayoría de los militantes de Foru Asturies presentes nel congresu fundacional del partíu. Reclamó tamién una vegada más nel so discursu el recuperar l'arguyu de ser asturianos, la dignidá d'Asturies como país y denunció l'abandonu del mesmu polos principales partíos hespañoles.



Nel so discursu del Congresu Constituyente de Foru Asturies entamó coles siguientes palabres:

Resulta muy difícil expresar con palabras la gratitud por el apoyo que nos acabáis de brindar a toda la Comisión Directiva recién elegida, y a mí personalmente como Presidente. Gratitud que quiero manifestaros tanto a los afiliados que habéis venido a participar activamente en los trabajos del Congreso Constituyente, como a los que nos están alentando con su generosa incorporación para que nuestra organización siga creciendo cada día pero no han podido acercarse hoy hasta Pruvia, en el concejo de Llanera. Muchos nos están viendo y escuchando en directo por televisión y por Internet. A ellos también quiero dirigirles mis palabras de saludo. De manera especial a nuestros paisanos de las Asturias emigrantes que estando tan lejos se sienten tan cerca de nosotros. Soy un asturiano como tantos, nieto de abuela emigrante nacida en Argentina. Soy, por tanto, deudor de todos los que acogieron a nuestros antepasados asturianos cuando nuestra tierra era insuficiente para cobijar a todos sus hijos. Nunca he visto tanto amor por nuestra tierra y tanto cuidado por nuestra cultura y por nuestras tradiciones como en aquellos países lejanos de Ultramar, o en los más cercanos de Europa. Les debemos muchísimo, y con ellos tenemos un compromiso vivo que vamos a cumplir: que en la nueva era de las comunicaciones del siglo XXI los modernos puentes virtuales nos ayuden a recuperar y a fortalecer los vínculos reales entre las tres Asturias. Si en la Edad Media ya se hablaba en plural de las dos Asturias de Oviedo y de Santillana, en la era del futuro nuestra aldea global tiene que incorporar la tercera, la de la Diáspora que decía el gran Rafael Fernández, como parte esencial de nuestro país llamado siempre en plural Asturias, nuestra patria chica.