jueves, 4 de febrero de 2010

Les dos Asturies podríen fusionar les sos caxes d'aforros darréu




Les dos provincies asturianes podríen fusionar en breve les sos respectives caxes d'aforros, Cajastur y Cajacantabria nuna sola entidá financiera mayor y polo tanto de mayor solvencia económica y de mayor capacidá inversora. Asina lo afirmó el propiu presidente de la Comunidá Cantábrica, Miguel Ángel Revilla, que destacó especialmente la presencia nesa posible alianza de Cajastur debío a los fuertes llazos culturales que xunten a dambes comunidaes, ya que "sería el socio ideal por su proximidad, la simpatía y afecto existente entre ambas comunidades y la solvencia de esta entidad bancaria".

El presidente de la Comunidad de Cantabria, Miguel Ángel Revilla, ha afirmado hoy que es "imprescindible" que Caja Cantabria se integre con otras entidades de ahorro y ha opinado que el grupo con el que más se está negociando -en el que figuran, entre otras, Cajastur, "es de garantía". Revilla ha destacado, sobre todo, la presencia en esa posible alianza de Cajastur, ya que "sería el socio ideal" por su proximidad, la "simpatía entre ambas comunidades" y la solvencia de esta entidad. Además, ha recordado que los datos del Banco de España sitúan a Cajastur como "una de las más sólidas de España". "Es un imperativo de Europa y del Banco de España. Se ha dado un ultimátum, no puede haber una atomización como la que hay", ha dicho Revilla, en rueda de prensa, sobre las negociaciones que está llevando a cabo Caja Cantabria para su integración en una alianza de cajas. En este sentido, el presidente cántabro-autrigón ha asegurado que lo necesario es que en esa alianza estén "entidades de cierto peso". Tras asegurar que está "al corriente" de las negociaciones de Caja Cantabria con otras entidades, Revilla ha considerado que las condiciones de la Caja de mantener su personalidad jurídica y la autonomía de su Obra Social son "buenas". Además, ha asegurado que una alianza de varias cajas "daría al bloque unos 100.000 millones de euros de activos".


Asturies n'asturianu: pasáu con futuru. XUNTA D'ESCRITORES ASTURIANOS 2010






Torlavega podría allugar un muséu de los bolos asturianos





La localidá asturiana de Torlavega podría allugar un muséu asturianu de los bolos. El grupu municipal del PP propón la creación de trés museos nuevos en Torlavega, pa rellanzar la imaxe turística d'esta ciudá santiyanesa, amás del Muséu del Bolu Palma quier unu de cultura tradicional asturiana y otru sobre minería.

En rueda prensa, el voceru municipal del PP, Ildefonso Calderón, aseguró qu'esta riestra de museos deben ser les pates "d'una verdadera ufierta cultural llocal" n'aspectos como la identidá de la ciudá, el folclore y la cultura tradicional, los bolos o la industria y, poro considera que'l Goviernu cantabro-autrigón "tien qu'echar una mano".

Un Centru del Folclor y la Cultura Tradicional garantizará a Torlavega "la capitalidá neses convocatories culturales y artístiques que mueven a miles de persones tolos años", ente corales, artesanos o grupos de baille. Igualmente, la instauración del Muséu del Bolu Palma sirviría pa "facer honor" a la gran importancia que la ciudá tuvo nel nacimientu y desarrollu d'esta modalidá deportiva asturiana, amás de "ayudar a caltener y difundir esti rasgu tan típicu de la nuestra cultura popular". El muséu de la industria y la minera de Torlavega sedrá, según Calderón, "un centru d'aprendizaxe y d'ociu cultural, d'actividaes estraescolares y de atraición de visitantes.